قاصدک مسافر

قاصدک،قاصد حرف های پرسکوت جزیره زمین تا ناکجا

قاصدک مسافر

قاصدک،قاصد حرف های پرسکوت جزیره زمین تا ناکجا

سلامی به گرمای خورشید بهاری

اولین کلام اولین سلام 

پس سلامی به گرمای خورشید بهاری که نه بسوزاند و نه بلرزاند... 

این وبلاگ رو ساختم که ناگفته ها و ناخوانده ها رو بنویسم. شاید روزی به خواندن ناشنوده ها دلشاد شویم

 

 

چند روزی ست که در بستر بیماری عشق  

                              قاصدک همدم تنهایی دلها شده است 

                                                               همره باد صبا گاه و گهی  

                                                                                    نامه خوان دل رسوا شده است

نظرات 2 + ارسال نظر
badri:) دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.merrymoon.blogspot.com


کودکی بودم و دنبال خدا , در بیابان در دشت , در دل جنگل سبز ,همه جا می‌گشتم , کلبه‌ای در گذرم بود پر از نور , که خورشید دگرگونه بر آن می‌تابید , پیرمردی دیدم که پس از خوردن یک جرعه شراب , به خدا گفت : سپاس, آری احساس من این بود , خدا آنجا بود , من خدا را دیدم , من شنیدم که خدا گفت : بنوش , گوارای وجود

وبلاگ جدیدتون مبارک باشه دوست زیبای من:)من زود به زود میام سر میزنم به وبت تا بخونم حرفای قشنگتو شاید اینا دلتنگیمو نسبت بهت کمتر کنن،شاید تورو با حرفات کنارم احساس کنم:)
موفق باشی مثل همیشه اما بیشتر و شادتر و زیباتر:)
دوست دارم فراوون:*

مرسی عزیزم از این که اولین نظر رو تو وبلاگم گذاشتی.
تو همیشه به من لطف داشتی دوست خوبم.

سانی جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.sani68.blogsky.com

سلام وب جالبی داری
به منم سر بزن

سلام عزیزم ممنون حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد